vrijdag 26 januari 2018

Chef's pads van D'Agaraad


Iedereen die een AGA in huis heeft staan,
weet dat het fornuis de ideale plek is
om spullen te drogen.

Natgeregende jassen,
door sneeuw doordrenkte handschoenen...
Het is geen probleem voor de AGA!


Hier staat het fornuis elke dag een tijdje vol
met vaat die moet nadrogen
en gietijzeren pannen die ik echt droog wil hebben
voor ik de deksel erop doen en ze in de kast zet.


Ik wilde dan ook al een hele tijd
mijn eigen chef's pads maken
om de kookplaatdeksels te beschermen
als ik er iets op wil laten drogen.
 
 
De twee setjes die ik maakte
kun je in dit blogbericht zien.
Wat vind je ervan?
 
 
Over een tijdje zullen er vast nog meer setjes volgen,
want ik heb nog genoeg leuke stofjes liggen!
Dan kan ik het fornuis voortaan kleden
naar mijn kookhumeur ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten