maandag 4 februari 2019

Bijna een jaar geleden...

 Het is bijna een jaar geleden
dat ik hier voor het laatst blogde.
Ben ik gestopt met eten?
Nee hoor ;)



Er gebeurde veel dit laatste jaar
en ook veel niet...
En waar dit voor mij
ontzettend veelomvattend was,
was het voor jullie vooral duidelijk
door mijn afwezigheid
op dit plekje op internet.
Ik had geen ernstige ziekte hoor,
maar ik heb mezelf de afgelopen 40 jaar
langzaam maar zeker,
en heel doeltreffend,
onderuit weten te halen.


In de zomer van 2018 kon ik een knop om zetten
en nu probeer ik mezelf
langzaam maar zeker,
en vooral ook heel doeltreffend,
weer overeind te helpen.
Het is een heel proces
en er moeten nog wel wat meer knoppen om,
maar er is al een goed begin gemaakt.
Gelukkig.

Misschien vind ik de komende tijd
wel weer wat momenten
waarin ik helder kan formuleren
wat er zoal gebeurt in mijn leven,
maar dat kan ik nog niet beloven.


Wat ik wel kan beloven,
is dat hierbij
 D'Agaraad 
officieel heropend is.

Voorlopig zit er zeker
nog geen regelmaat in het posten,
maar ik hoop dat dat je er niet van weerhoudt
om weer lekker met mee te gaan lezen.
En mee te koken en bakken natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten