dinsdag 28 oktober 2014

What's cooking op 28 oktober

Heb je hier
de afgelopen twee avonden
berichtjes gemist?
Ik kan je geruststellen hoor...
Wij hebben zeker wel gegeten!
 We waren ergens anders
echter
harder nodig dan hier op het blog.

Omdat we vandaag
het restje opwarmde
van wat we gisteren aten,
kan ik je gewoon nog laten zien
what's cooking op 27 oktober:
 spitskool met gehakt, kerrie en shoyu.


We aten dit vandaag
met een goed gevulde soep erbij:
een kruising tussen Thaise Venkelsoep
en Hollandse Tomatensoep.
"Lekker!" hoorde ik hier klinken!



Maar de pan
waar vandaag eigenlijk 
mijn grootste interesse naar uitging,
was die met Curry met pompoen
voor vriendin M en haar zoon.
Ik was heel benieuwd
hoe dat zou smaken
en dus
proefde ik een lepel (of 2, 3, 4, 5)
voor ik het wegbracht.


Het was een heerlijk curry!
Dit gaat de komende maanden vaker gemaakt worden.
En dan zeker ook
voor bij ons op tafel!

En omdat ik het niet voor jullie allemaal kan maken,
maar jullie dit heerlijks wel gun,
volgt zometeen in een andere blog
het recept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten