dinsdag 1 oktober 2019

Kooktober

Deze maand eet ik een jaar
glutenvrij,
zuivelvrij
en eivrij.
 Een jaar waarin ik baalde
én successen vierde;
ook qua recepten ;)



Inmiddels heb ik een aantal recepten
die ik regelmatig maak
om altijd iets makkelijks op voorraad te hebben.
Het zijn recepten die ik vond op internet
en aanpaste naar mijn eigen smaak en werkwijze.
Ik noteerde ze in het boekje
waarin ik al mijn experimenten noteer.
Maar dat is inmiddels zo'n chaos
dat ik flink moet zoeken als ik 'even snel'
een voorraad-recept wil maken.


Om het voor mij makkelijker te maken
en tegelijkertijd
misschien jullie ook wat ideeën aan de hand te doen,
heb ik daarom besloten op mijn blog
oktober om te dopen tot kooktober
en deze maand mijn voorraad-recepten te delen.

Wat je kunt verwachten?
Onder andere mini pizzabodems van groene bakbananen,
hartige crackers van rode linzen
en pannenkoekjes van gierstmeel.


Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten