woensdag 8 juli 2015

What's cooking op 8 juli 2015: Stoofvlees en veel lekkers!

 Ook al aten we gisteren niet thuis,
ik stond die dag toch zeker
een uurtje of vijf in de keuken!

 
Reden?
Vandaag hadden we een feestje te vieren.
Mijn feestje;
ik werd 38 jaar vandaag!
Natuurlijk moesten er lekkere dingen zijn!


 En ook al was er vandaag ineens
maar bitter weinig reden om een feestje te vieren,
er stond een hoop lekkers in de koelkast
en dus besloten we de uitgenodigde bezoekers
ondanks de mineur van de dag
toch te laten komen.

De koffie-uurtjes vanochtend startten zo:




En eindigden twee uurtjes later zo!
(en toen was het bord al een keer bijgevuld...)



Het stoofvlees 
wat ik vanmorgen tussen 6.00 en 7.00 uur voorbereidde
(ik kon toch niet meer slapen!),
vond 's avonds gretig aftrek
na een turbulente dag.
Net als de ovenfrieten, 
broccoli en bloemkool 
die Ernst er bij maakte.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten